Правила спілкування по телефону при пошуку роботи

Телефонний дзвінок - це найбільш ефективний спосіб пошуку роботи. За наявності навиків ведення ділових телефонних переговорів, упевненості в собі і позитивному настрої розмова з працедавцем може завершитися запрошенням на співбесіду

Підготовка до телефонних переговорів

Перш ніж дзвонити в організацію (фірму), визначите для себе:
мета дзвінка,
зміст дзвінка,
підготуйте питання, на які ви хотіли б отримати відповіді,
підготуйте відповіді на питання, які можуть бути задані працедавцем,
дізнайтеся посаду і Ф.И.О, вашого майбутнього співбесідника,
приготуйте папір і ручку, на випадок, якщо доведеться що-небудь записувати,
покладете перед собою резюме і оголошення про вакансію, що цікавить вас.

Телефонні переговори

Пам’ятаєте, що вас не бачать, і візитною карткою стає те, що ви говорите і як ви говорите.
Не починайте розмову з питання: «Хто говорить?», а уточните, чи туди ви потрапили.
Представтеся і повідомте мету свого дзвінка.
Посміхайтеся. Людина на протилежному кінці дроту відчуває це по тону вашого голосу.
Не кричите, навіть при поганій чутності - це не поліпшить зв′язок.
Чітко промовляйте слова.
Ніколи не перебивайте співбесідника на півслові, дайте закінчити думку.
Не ставте декілька питань підряд, зробіть паузу, щоб почути відповідь.
Ваші питання повинні бути чіткими і короткими.
Якщо ви щось не зрозуміли або не почули, то попросите співбесідника повторити або уточнити інформацію.
Домовляючись про зустріч, не намагайтеся по телефону вирішити відразу всі питання.
Повторите ще раз те, що повинен запам’ятати ваш співбесідник (дату зустрічі, телефон, Ф.И.О. і т.д.)

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад