10 секретів, завдяки яким найбільші компанії наймають кращих співробітників
Колишній співробітник Google, а нині письменниця Сара Купер поділилася секретами, якими користуються найбільші технологічні компанії для найму найкращих співробітників на ринку.
Більшість із них навряд чи будуть схвалені здобувачами, але той факт, що вони перевіряють стійкість до стресів, заперечувати складно.
Google, Facebook, Apple, Amazon. Ці найбільші технологічні компанії отримують мільярди резюме в рік. Так що можна з упевненістю говорити, що вони виробили хороший процес відбору кращих кандидатів. Але в чому він полягає?
Ні, ми зараз говоримо не про список популярних запитань на співбесідах у Google. Насправді, принципи їх процесу найму сягають набагато далі алгоритму з запитаннями та квантової фізики. Якщо ви теж хочете винаймати кращих співробітників у світі, спробуйте якусь із цих секретних стратегій.
1. Зідзвонюйтеся на 15 хвилин раніше або 15 хвилин пізніше обумовленого часу
Навіщо? Щоб зрозуміти, чи готова людина до роботи весь час.
Відповісти на запитання в заданий час може будь-хто. Але що, якщо ви зателефонуєте людині, яка ще спить, сидить у туалеті або на заняттях? Саме так топові компанії знаходять людей, які готові працювати в будь-який час.
2. Зробіть максимально несподіваний і непередбачуваний порядок дій для здобувача
Навіщо? Щоб знайти людей, яким не потрібні пояснення. Переконайтеся, що ні інтерв'юер, ні здобувач поняття не матимуть про те, яким буде перебіг співбесіди. Це відмінно проявить людей, які зможуть орієнтуватися в ситуаціях повної невизначеності.
3. Зробіть так, щоб щось пішло «наперекосяк» під час презентації
Навіщо? Щоб подивитися, як кандидат поводиться поза ідеальних умов.
Можете спробувати провести співбесіду в кабінеті, де не працюватиме обладнання для презентацій, власне, в будь-якій кімнаті. Якщо кандидат зможе швидко викрутитися з незручного становища, це хороший знак. Додаткові бонуси кандидатам, які заздалегідь продумали план «Б», план «В» і план «Г», а це дуже цінно у світі технологій.
4. Робіть багато некоректних припущень під час співбесіди
Навіщо? Щоб визначити кандидатів, які швидко дратуються. Якщо остання робота кандидата була в Twitter, запитаєте: «Скільки Ви пропрацювали в Yahoo?» Зверніть увагу на тон кандидата, коли він буде вас виправляти. Його це дратує чи він залишається спокійний? Так компанії визначають співробітників, які зможуть працювати в жорстких умовах і не втрачати самовладання.
5. Попросіть кандидата спробувати вирішити вашу специфічну проблему
Навіщо? Тому що вам реально потрібна допомога у цьому питанні. Технологічні компанії часто просять здобувачів вирішувати проблемні питання, які дійсно в них є. Це хороший спосіб отримати безкоштовну допомогу.
6. Зробіть так, щоб співбесіда кілька разів переносилася з кімнати в кімнату
Навіщо? Щоб визначити людей, які все ще зацікавлені, хоч і відчувають дискомфорт. Ніколи не дозволяйте здобувачеві комфортно себе відчувати під час співбесіди. Раптова відсутність вільних перемовин може відразу проявити людей, для яких комфорт важливіший за ентузіазм.
7. Ставте одне й теж запитання знову і знову
Навіщо? Щоб протестувати витримку. Передбачуваність у світі технологій – це добре. Анітрохи не вагаючись, ставте одні й ті ж запитання в ході співбесіди, поки не доведете кандидата до сказу. Це відмінний спосіб перевірити витримку – при співбесідах на топові посади вона у кандидатів має бути на дуже високому рівні.
8. Організовуйте подвійні співбесіди з хорошим і поганим поліцейським
Навіщо? Щоб знайти людей, які володіють мультітаскінгом (виконувати декілька задач одночасно) під тиском. Посадіть кандидата посеред переговорної кімнати та інтерв'юерів по обидва боки столу. Кандидат здатний приділяти увагу обом, відповідаючи на поставлені запитання? Або ж він втомлюється і вже відчайдушно шкодує, що погодився прийти на співбесіду. Це відмінний індикатор того, як претендент буде себе вести в складній ситуації.
9. Поставте запитання, а потім почніть дуже голосно друкувати
Навіщо? Щоб визначити людей, які залишаються сфокусованими незалежно від обставин. Поставте запитання. Потім, як тільки кандидат стане відповідати, почніть дуже голосно друкувати. Вибачтеся і скажіть, що ви «слухаєте, просто паралельно записуєте дещо». Ви записуватимете зміст бесіди чи писатимете лист дідусю, неважливо. Вам потрібно звернути увагу на те, чи продовжує кандидат залишатися сконцентрованим на поставленому запитанні, чи губиться. Це допоможе знайти кандидатів, які доводитимуть роботу до кінця.
10. Через 3 місяці зателефонуйте і запропонуйте кандидату роботу, на яку він не претендував
Навіщо? Щоб знайти рішучих людей. Це хороший спосіб відразу ж відсіяти людей, які не особливо і були зацікавлені у вашій роботі. Кандидат боровся за вакансію? Він приймає пропозицію тому, що вважає, що вона найкраща з можливих? Або ж він відмовляється тому, що вже знайшов іншу роботу декілька місяців тому? Ця тактика все прояснить.
http://hrliga.com/
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
14138
11516
135
26
150
25
135
9
153
14
161
13
142
26
159
11
150
35
128
1
143
20
155
25
142
12
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Чернівцях та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26643 грн.
Jobs.cv.ua
- 8209 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...