Кого, коли і як шукати в соцмережах
Уявіть, що у вас зависла чергова вакансія. Як зрозуміти, що з job-сайтів час переключитися на соцмережі - і на які краще? Як тут шукати кандидатів? Як з ними спілкуватися?
За останні кілька років аудиторія сайтів з працевлаштування значно підросла. Але при цьому часто вам потрібні зовсім інші фахівці. Можливо, у них навіть немає оновленого резюме. І роботу вони зовсім не шукають. Але при цьому вони не тільки можуть зацікавитися вашою пропозицією, але і дати цінні рекомендації.
Точно варто пошукати в соцмережах, якщо:
- ви зайняті пошуком рідкісних фахівців, а на ваш запит видається п`ять резюме на всю країну;
- ви переглянули безліч кандидатів, але жоден не відповідає профілю вакансії повністю;
- ви займаєтеся віддаленим підбором (невеликі міста) і ніде не вдається знайти актуальні резюме (часом результат пошуку - нуль);
- у вас є список професіоналів галузі, але їх CV в відкритому доступі НЕ знайти.
Як шукаємо?
З чого почати? Як вийти на потрібного кандидата? Ось кілька можливостей:
- Пошук по компанії. Часто кандидати вказують місце роботи, посаду.
- Пошук по спільнотах. Це можуть бути групи для пошуку роботи (наприклад, в Facebook є Sell Your Head з 17000 активних учасників; можна пошукати і інші).
- Пошук по ВНЗ і профільних кафедрах (так, там можна отримати рекомендації на колишніх випускників).
- Пошук по персоналіях (наприклад, сервіс yandex.people шукає профілі людини в шістнадцяти соцмережах - за її прізвищем, ім’ям, місту).
- Реклама вакансії в групах (в деяких групах доступний таргетинг).
Як спілкуватися?
Безумовно, у комунікації в соціальних мережах є особливості. І добре б про них знати.
- Якщо ви пишете особисті повідомлення, частина з них залишиться без відповіді. Причина проста: для ваших кандидатів соцмережа - це місце відпочинку, спілкування і розваг. Тому деколи доводиться брати кількістю (пишемо багатьом потенційним кандидатам).
- Якщо ви публікуєте вакансію - готуйтеся до негативних коментарів/скривджених співробітників та ін. Тому деколи краще не зазначати конкретну компанію.
- Текст вакансії на сайті з працевлаштування і в соціальній мережі - це два різних тексти. Ваше завдання: привернути увагу (пишемо про умови, задачі) і виставляємо кілька фільтрів (вимоги), щоб кандидат приблизно розумів, кого чекає ейчар.
- Якщо ви просите рекомендацію, розкажіть, чим можете бути корисними у відповідь. Особливо це стосується викладачів вишів і адміністраторів навчальних курсів.
Якщо для вашого нового кандидата соцмережа - найбільш комфортний спосіб спілкування, використовуйте його й надалі. Крім, звичайно, відмови - її краще озвучувати особисто (після інтерв'ю) чи по телефону з докладним зазначенням причин.
Ну що, готові за кілька тижнів закрити всі вакансії? Тоді вперед!
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
14138
11516
135
26
150
25
135
9
153
14
161
13
142
26
159
11
150
35
128
1
143
20
155
25
142
12
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Чернівцях та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26643 грн.
Jobs.cv.ua
- 8209 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...