Як ефективно використовувати рекомендації з попереднього місця роботи?

Як ефективно використовувати рекомендації з попереднього місця роботи?

"Деякі вважають, що рекомендаціям гріш ціна, адже шукачі беруть їх у колег або начальників, з якими в них склалися гарні відносини, - говорить Нігель Парслоу, керуючий директор підрозділу хедхантингової групи Harvey Nash у Великобританії. - Звичайно, до рекомендацій треба ставитися з неабиякою часткою скептицизму, особливо коли мова йде про особисті рекомендації". Проте, характеристика з попереднього місця роботи може допомогти, коли з двох рівних кандидатів треба вибрати кращого. Це остання перешкода, яку шукач повинен перебороти, щоб одержати роботу, говорить Корінн Майллс, керуючий директор компанії Personal Career Management.

«Ніколи не розміщуйте рекомендації в резюме. Це можливо за однієї умови - якщо мова йде про видатну характеристику ваших робочих досягнень. Надавайте рекомендації роботодавцеві лише після того, як вам уже зробили пропозицію про наймання на роботу», - радить Майллс.

Не забудьте попередити колишніх колег, які надали вам рекомендацію, про те, що їхньою думкою можуть поцікавитися. «Подзвоніть та скажіть: « Така-то організація буде дзвонити тобі, вони можуть запитати про такі-то мої якості та навички». Нагадайте колишньому колезі або начальникові про ваші досягнення. Ви повинні дати якнайбільше інформації та полегшити людині завдання рекомендувати вас на нове місце роботи, - пояснює вона.

«Не вимагайте, щоб здобувач надав вам рекомендацію в письмовому виді, - говорить Мойра Бенінгсон, засновник хедхантинговой фірми MBS Group. - Краще 10 хвилин поговорите з людиною по телефону, і ви зрозумієте набагато більше, ніж зрозуміли б з довгого листа». Вслухайтеся в те, що говорять колишні колеги вашого кандидата, і ви вловите, про що вони хочуть розповідати, а про що воліють промовчати. Навіть тон їхнього голосу багато про що розповість вам. «Іноді рекомендодавці говорять: “Ви задаєте мені не те запитання”. Або ж взагалі не хочуть відповідати. Це тривожний сигнал», - вважає Майллс.

Бенінгсон стверджує, що запитання треба задавати упереміж - то загальні, то специфічні: «Запитайте, наскільки добре містер Х справлявся з операційним постачанням. А як взагалі йшло постачання в цій компанії? Що говорили про процес постачання інші?»

Роботодавці часто збирають інформацію про кандидата й через соціальні мережі. «Це може стати джерелом позитивного відгуку про вас як про кандидата - особливо, якщо постачальники та клієнти добре відгукнулися про вас у соціальних мережах», - зауважує Майллс.

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад