Менеджер продаж - зараз одна з найбільш затребуваних спеціальностей

Ще півроку тому знайти роботу не становило жодних проблем, навіть людині без досвіду. Зараз пошук роботи – це окрема праця. Мабуть, одна зі сфер, де не відчувається дефіцит вакансій - це продажі.
У щасливі часи вакансій для менеджерів з продажу було предостатньо: торговельні компанії зростали, розвивали свої мережі і набирали персонал. Зараз багато хто з них «зачаїлися», залишивши стратегію бурхливого зростання до кращих часів. Хтось змушений економити, а хтось оптимізувати чисельність персоналу «про всяк випадок», не чекаючи різкого зниження продажів. Чи потрібні в таких умовах фахівці у сфері продажу? Згідно зі статистикою, потреба в них вище, ніж потреба в спеціалістах будь-який іншої професії. Дійсно, криза змушує всіх економити: люди відмовляються від багатьох покупок, приберігаючи свої заощадження «на чорний день», а компанії прагнуть звести до мінімуму свої витрати. Висновок? Продавати стає важче, набагато важче. Але торгуючі організації не можуть відмовитися від свого основного джерела доходу - їм все одно потрібно продавати свій товар, адже від обсягів продажу залежить благополуччя організації в цілому. Саме тому вакансія «менеджера по продажам», як і раніше одна з самих затребуваних.
Подвиг за розкладом
Що ж тоді змінилося? Чому здобувачі на вакансію «менеджера продажів», раз по раз проходячи співбесіди, не отримують позитивної відповіді? На наш погляд, одна з причин полягає в тому, що змінилася не потреба в менеджерах, а змінилися самі вимоги до представників цієї професії з боку роботодавця.
Робота менеджера активних продажів і в спокійні часи - хліб нелегкий, а в кризові - на кшталт подвигу. Хороший менеджер повинен володіти залізною витримкою і небаченим спокоєм, щоб раз по раз вислуховувати відмови, деколи в жорсткій формі (хто чув, той зрозуміє), і з не меншим ентузіазмом рухатися далі. Якщо раніше простого завзяття та терпіння могло бути достатньо для того, щоб тримати «пристойний» обсяг продажів (і цілком стерпно заробляти собі на життя), то зараз цього явно недостатньо.
Зараз, щоб підтримувати продаж на прийнятному рівні, менеджерові необхідно знайти підхід до самого важкого клієнту, а важкі клієнти - майже всі. Тому останнім часом різко зросла значущість такого аспекту кваліфікації менеджера, як володіння реально працюючими техніками продажу.
Якщо раніше компанії брали на роботу здібних хлопців, що володіють мінімальними навичками, розраховуючи навчити їх мистецтву продажів у себе в компанії, то зараз, коли статті бюджету на навчання йдуть «під ніж», та й вибір кандидатів на ринку різко збільшився, компанії воліють брати вже «готових», добре навчених фахівців. У ціні не просто здатні, а грамотні менеджери, що володіють професійними секретами і тонкощами.

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад