Професія: арт-директор

Професія: арт-директор

Зміст  діяльності: 

організовує процес виробництва фільму або спектаклю, проведення концерту або гастролей; відповідає за підготовку до зйомки або виступу, готовність виконавців і персоналу, створює умови для їхньої ефективної роботи; контролює збереження матеріальних цінностей; запобігає та вирішує конфліктні ситуації.

Видавничий бізнес

У видавничому бізнесі, у якому цей термін і виник, арт-директор відповідає за дизайн журналу або газети й, у співробітництві з редактором, вибирає або бере участь у створенні необхідних зображень і фотографій. Зазвичай, арт-директор підпорядковується головному редактору. У великих видавництвах і журналах в арт-директора є асистенти. Арт-директор контролює роботу всієї творчої команди та несе за неї відповідальність.

Посада арт-директора потребує як знань специфіки рекламного ринку, так і відповідної дизайнерської підготовки.

Зазвичай посада арт-директора складається з чотирьох основних функцій:

1) Маркетингова. Арт-директор повинен відмінно знати ринок - як рекламний, так і ринок тієї продукції, рекламним проектом якої він керує.

2) Творча. Здатність мислити творчо, генерувати нові ідеї й оцінювати ідеї співробітників і підлеглих - невід'ємні якості гарного арт-директора.

3) Технологічна. Арт-директор повинен розуміти можливості та неможливість втілення конкретної рекламної ідеї на певних рекламних носіях і вміти адаптувати ідеї під технологічні реалії.

4) Управлінська. Будучи людиною творчою, арт-директори все-таки є керівником і керує цілим штатом дизайнерів, копірайтерів, технологів і т.д. В ідеалі, арт-директором повинен бути дизайнер, який відбувся, якого навчили основам маркетингу та мистецтву роботи з персоналом. Хоча історія російського рекламного ринку знає чимало випадків, коли успішними арт-директорами ставали люди, які не мають досвіду роботи дизайнером.

Арт-директор займається втіленням у мистецтві маркетингових завдань. У певній мері він рекламує та продає продукцію, тому до переліку потрібних знань можна сміло вписувати брендінг і маркетинг. Арт-директор повинен мислити категоріями ринку, йому просто необхідно рекламне мислення. Зайняти відразу пост арт-директора, не маючи досвіду роботи в рекламних сферах, практично неможливо (якщо, звичайно, не враховувати роботу за знайомством, у родичів і т.п.). Звичайно для початку потрібно проявити себе з краще сторони в якості дизайнера з діловою хваткою, або ж менеджера з гарним художнім смаком. Гарні арт-директори заробляють гарні гроші. У великих рекламних агентствах зарплата арт-директора може досягати двох і більше тисяч доларів.

Кіно

Арт-директор у кіноіндустрії (при виробництві художнього фільму, наприклад) працює разом з художником з костюмів, художником-декоратором, художником-гримером, фахівцями з спецефектів і т.д. Більша частина його обов'язків пов'язана з адміністративними аспектами художнього виробництва. Він ставить завдання перед персоналом і стежить за їхнім виконанням, а також за бюджетом і графіком робіт, стежить за якістю. По суті, до його обов'язків входить контроль всіх візуальних аспектів фільму (починаючи від костюмів і закінчуючи грандіозними декораціями).

Індустрія розваг

Арт-директор в індустрії розваг, наприклад, арт-директор нічного клубу, виконує в основному адміністративні функції: займається організацією концертів, підбором репертуару, організацією вечірок, а також просуванням закладу. До обов'язків арт-директора в індустрії розваг входить позиціонування закладу, його реклама та PR, розробка спеціальних акцій і сценаріїв заходів.

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад