Що заважає вашому просуванню в кар'єрі?

Ви протягом кількох років сидите на своєму робочому місці, ретельно виконуючи свої професійні обов'язки. І ось на обрії замайоріло довгоочікуване підвищення - звільнився ваш начальник, немає сумнівів, що на його місце призначать саме вас. Кого ж ще? Адже ви знаєте всі тонкощі роботи, старанні, віддані. Але на це місце чомусь взяли людину «з вулиці», або ще гірше - нещодавнього новачка. Чому?

Булгаковське «ніколи нічого не проси, самі прийдуть, самі всі дадуть» («Майстер і Маргарита») у побудові кар'єри не припустиме. Справа в тому, що ви жодного разу не підійшли з питанням про підвищення до начальника. Бос цілком впевнений, що займане вами місце вас цілком улаштовує. Вчасно поговоривши про майбутнє підвищення, ви вирішили б це питання раз і назавжди.

Тому чітко визначте свої вимоги та донесіть їх до керівництва.

Неправильна мова та жестикуляція

Ваша манера спілкуватися, тембр голосу, жести розповідають про вас набагато більше, ніж слова. Невербальне спілкування є навіть важливішим за слова, які ви говорите.

Ваша пасивність і зніяковілість викликають лише загальну недовіру та жаль. Хіба такі почуття повинна викликати людина, яка претендує на щось? Невпевнену людину видають тремтячий від хвилювання голос, опущені плечі, погана постава, винуваті посмішки, багато вибачень, вступних слів і вступів.

Відмовтеся при спілкуванні від «обережних» мовних конструкцій «я спробую це зробити», «не могли б ви...», «мені здалося», «я не зовсім зрозумів», «можливо», і «як би».

Спробуйте більше «сильні» фрази. Наприклад, замість «я не зрозумів завдання», краще сказати - «мені потрібно уточнити деякі моменти». З таких «дріб'язків» і створюється ваш професійний імідж.

Перед розмовою з начальником визнач головну думку. Якщо начальству будуть потрібні деталі, вас про них запитають. Під час розмови продовжуйте давити на невербальне спілкування - поза максимально відкрита, погляд прямій, висловлення однозначні та короткі.

Демонстрація емоцій

Ви емоційні й це не погано в спілкуванні, але навряд чи піде на користь кар'єрі. Ваша стриманість і об'єктивність показують, що ви приймаєте зважені логічні рішення в будь-якій, навіть критичній ситуації.

Кращий спосіб приховати свою емоційну уразливість - це звести до мінімуму особисті розмови. Не сприймайте критику та зауваження начальства й товаришів по службі як образу, в усіх бувають проблеми, ПМС, поганий настрій.

Не всяка робота йде вам на користь

Некваліфікована праця віднімає ваш «золотий» час. Завжди беріться тільки за ту роботу, яка підвищує вашу кваліфікацію та додає вам бали в особі начальства. Не дозволяйте колегам сідати собі на шию. Копіювати годинами документи або бути «хлопчиком, який бігає», не гідно людини з вищою освітою.

Бути або не бути

Всі ми різні, з різними уявленнями про успіх. Вибираючи дорогу кар'єри, врахуйте: не можна подобатися всім, навіть залишаючись роками на одній посаді. Ви не «червінець, щоб усім подобатися». Завжди будуть люди, кому ви неприємні. При будівництві кар'єри, ви завжди будете для когось «пронозою», «стервом», «ловкачем», «підлизою», «пройдисвітом». Але не для всіх!

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад