Візитки і все про них
Візитка - це важлива частина ділового етикету, оскільки є першим атрибутом знайомства і уявлення про людину. До виготовлення візитної картки слід підходити із особливою увагою, правильно продумати ескіз, вибрати папір, розмір і спосіб виготовлення. Саме цей невеликий прямокутний шматочок щільного паперу може Вас вигідно представити, створити потрібне враження, ефектно здивувати, або, навпаки, назавжди зіпсувати враження.
Форма і зміст візиток
Звичайна візитка є прямокутним шматком щільного паперу розміром 5х9 cм. Для жінок (чоловіків непосадових осіб) - 4х8 см. Менеджери вищої ланки можуть дозволити собі візитки розміром 6х9 см або 6х10 см. Візитки їх дружин у такому разі на 1 см менше по обох сторонах. До речі картку дружини чоловік теж повинен мати при собі. Також є євростандарт візитки - 55х85 мм.
Ділові візитки
Норми ділового європейського етикету диктують візиткам наступні правила. Текст бажано повинен бути написаний темними буквами на світлому фоні. В якості фону, як правило, використовуються білий, рожевий або блакитний кольори. Текст у такому разі роблять темно-коричневим, синім або чорним. Стиль візиток повинен бути строгим, шрифт простим і легким для читання, а не каліграфічним. Важливо приділити увагу паперу, вона повинна бути відмінної якості, злегка тонованою або мати сатиновану поверхню. Не рекомендується використання глянсового паперу, пластмаси або шкіри. Друга сторони візитки повинна бути обов'язково чистою, щоб людина могла залишати на ній позначки і записи. Якщо Ви співробітничаєте з іноземними компаніями, потрібно мати також комплект візиток англійською мовою.
Ділові візитки працівників магазинів і підприємств сфери послуг можуть оформлятися з порушенням окремих норм етикету, оскільки є не тільки інформаційною, але і рекламною продукцією. В цьому випадку на оборотній стороні візитки може розташовуватися схема проїзду до підприємства, календар, девіз фірми або фотографія працівника.
Звичайно, не варто сприймати ці правила як табу, але у будь-якому випадку важливо пам'ятати, ділова візитка не повинна пістрявити всіма барвами веселки, досить одного-двух кольорів. Таку ж раду можна дати і щодо використовуваних шрифтів. На візитці не повинно бути зайвої інформації. Тому краще, коли візитка витримана в класичній традиції: вгорі по центру - назва організації, нижче, теж по центру - ім'я, по батькові і прізвище людини, ще нижче - посада, а в нижньому правому кутку - адреса, телефон, факс, адреса електронної пошти, адреса сайту.
Необхідно також пам'ятати, що спочатку на візитній картці пишеться ім'я, потім по батькові, а тільки після прізвище. Ім'я можна виділити напівжирним шрифтом. Якщо візитка надрукована на іноземній мові, ім'я і прізвище пишуться повністю, а по батькові позначається однією заголовною буквою, оскільки на інших мовах поняття "по батькові" відсутнє, і його можуть прийняти за друге ім'я.
Роздрукувати сторінку
Нагору Назад
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
14138
11516
135
26
150
25
135
9
153
14
161
13
142
26
159
11
150
35
128
1
143
20
155
25
142
12
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Чернівцях та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26643 грн.
Jobs.cv.ua
- 8209 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...