Названі найповажніші в Україні роботодавці
L'Oreal, Microsoft і Nestle є найповажнішими роботодавцями в Україні, свідчать результати дослідницького проекту Reputation Сapital і HeadHunter.
Ексклюзивним Інтернет-партнером проекту виступив Кореспондент.biz.
Як пояснили автори дослідження, шукачам було запропоновано оцінити репутацію 50 компаній-роботодавців, що працюють в Україні. До списку топ-50 увійшли: найбільші компанії України (на основі даних Держкомстату) - 30 компаній, мультинаціональні компанії зі списку The World's Most Reputable Companies (Forbes.com), які активно працюють в Україні - 10 компаній і топ-10 банків за даними Держфінпослуг.
Так, шукачам з різним рівнем активності на ринку праці (аудиторія порталу hh.ua) було запропоновано відповісти на запитання анкети, де кожний респондент спочатку оцінював ступінь свого знання певної компанії як роботодавця, а потім оцінював безпосередньо компанію за методикою WorkRep від Reputation Institute. Методика WorkRep - це стандартизований інструмент виміру репутації компанії і її привабливості як роботодавця, розроблений компанією Reputation Institute.
Автори ренкінга зазначають, що середнє значення репутаційного індексу топ-5 мультинаціональних компаній і топ-5 вітчизняних компаній майже однакові - різниця становить 1,49 бала (78,33 і 76,84 відповідно).
"Ця різниця настільки мала, що можна стверджувати: репутація кращих українських компаній на ринку праці перебуває практично на такому ж рівні, як і репутація мультинаціональних", - говориться в повідомленні Reputation Сapital Ukraine.
Відповідно до наведених даних, в якості роботодавця кращі українські компанії стають не менш привабливими - тому мультинаціональним компаніям стає все важче витримувати конкуренцію в "полюванні за головами".
"Виявилася разюча подібність всіх українських компаній: шукачі оцінюють їхню справедливість оплати, соціальний пакет і т.п. завжди нижче, ніж їхню успішність і фінансову стабільність", - констатують автори дослідження.
Експерти констатують, що, як показало дослідження, для молодих людей-випускників вишів одержати роботу у відомій компанії - однаково, що витягнути "щасливий" лотерейний квиток, і якщо в компанії гарна репутація - виходить, вона вже подбала про високу корпоративну культуру, і новачкові буде знайти себе в ній легше, ніж у невеликій і не занадто відомій фірмі.
А для досвідчених менеджерів репутація компанії, відповідно до результатів дослідження, - знак якості, голограма власного успіху, гарний рядок у резюме. Експерти зазначають також, що для робочих фахівців репутація компанії зводиться до комфортних умов праці, дотримання норм безпеки та регулярного виконання зобов'язань: виплаті зарплати та обіцяних пільг.
Також варто зазначити, що, на думку більшості респондентів, щоб мати гарну репутацію, компанія повинна думати та піклуватися про своїх співробітників.
"Сьогодні репутація роботодавця є однією з його сильних конкурентних переваг у боротьбі за кращих професіоналів. На сьогоднішній день ще зустрічаються компанії, які не завжди повністю виконують свої зобов'язання перед співробітниками. Але зростаюча конкуренція змушує компанії ставати цивілізованішими і сучасними", - констатують в Reputation Сapital.
Джерело: Корреспондент.net.
Роздрукувати сторінку
Нагору Назад
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
14138
11516
135
26
150
25
135
9
153
14
161
13
142
26
159
11
150
35
128
1
143
20
155
25
142
12
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Чернівцях та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26643 грн.
Jobs.cv.ua
- 8209 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...