Чому співробітники йдуть

Чому співробітники йдуть

На запитання про те, що саме спонукає змінювати роботу, 72% респондентів відповіли: низький рівень оплати праці. Саме фінансовий аспект увійшов до ТОП-3 основних причин, через які українці шукають нове місце трудової діяльності. Двома іншими причинами, що підштовхують до зміни роботи, виявилися – відсутність можливості професійно розвиватися і некомфортна атмосфера у колективі. Про це заявили 63% і 44% респондентів відповідно. Близько третини респондентів зазначили, що замислюються про зміну роботи, коли відчувають необхідність щось поміняти у своєму житті.
Не влаштовує зарплата
Неважливо, з якої причини, але співробітнику раптом знадобилося більше грошей. І він розуміє, що зарплата не покриває нових витрат. Перше, що спадає на думку, – потрібно терміново шукати нову роботу з більш високим доходом або найматися кудись на додачу до основної зайнятості. Ці кроки можуть бути вирішенням проблеми. Але, по-перше, це займає час, а, по-друге, не всі можуть прийти на нове місце й одразу отримати зарплату на 30% більше, ніж отримували раніше.
Якщо прохання вашого підлеглого про підвищення зарплати надійшло занадто несподівано, не відмовляйте йому відразу. Запропонуйте повернутися до цієї розмови через декілька днів, можливо, у компанії знайдуться завдання, які співробітник може взяти на себе й почати отримувати більше.
Немає перспектив
Співробітник, який підпирає кар'єрну стелю, – перший у черзі на заяву «за власним бажанням». Робота здається йому нудною, а завдання перетворюються у щоденну рутину. Якщо керівник не хоче втрачати досвідченого працівника, варто вирішити, як можна розширити або змінити список обов'язків.
Керівник може не помічати професійного зростання підлеглих. Наприклад, співробітник прийшов у компанію ще студентом, але за три роки виріс до справжнього професіонала і всьому навчився. А керівник усе ще сприймає його як молодого та недосвідченого.
Якщо у вашій команді є такі люди, придивіться до них, оцініть їхні досягнення за останній рік або два. Можливо, хтось із них вже щосили навчає новачків і готовий до більш складних завдань, ніж раніше.
Вчорашні дипломники теж можуть думати про звільнення, особливо якщо вони прийшли у компанію на початкову посаду та мріють змінити роботу на більш перспективну. Але починати з нуля складніше, ніж спробувати отримати роботу за фахом в уже знайомій компанії. Якщо молодий співробітник прийшов до вас з такою ініціативою, вислухайте його, зберіть рекомендації його колег. Можна отримати хорошого фахівця, якщо вчасно підтримати його.
Конфлікти на роботі – це до історії про атмосферу в колективі
Коли керівник ігнорує зростання своїх підлеглих, повага до нього неминуче падає. Такий конфлікт не обов'язково має бути відкритим. Просто у співробітника пропадає ентузіазм, завдання виконуються повільніше, і він не намагається виправити це.
Інша справа – конфлікт, що виник між колегами. Керівник може виступити третейським суддею: вислухати обидві сторони та запропонувати вирішення. Наприклад, чітко позначити обов'язки кожного і зробити так, щоб вони перетиналися якомога рідше. А співробітники, зі свого боку, можуть постаратися прибрати зайві емоції з робочого процесу. Скажімо, якщо сварки найчастіше виникають через взаємну критику, варто висловлювати зауваження у більш діловому, нейтральному тоні.
Найскладніше впоратися з провокатором. Якщо у команді з'являється негативно налаштована людина, то вона швидко заразить своїм скептицизмом інших. А наймотивованіших і найпозитивніших співробітників змусить задуматися про звільнення.
З'ясуйте причини невдоволення провокатора. У разі, якщо проблема в змісті роботи, особистій неприязні й інших моментах, які ви не зможете змінити, його краще ізолювати від колективу, наприклад, перевести в іншу команду. Або чесно розповісти, що змін не буде. Можливо, провокатор сам вирішить, що слід пошукати іншу, більш відповідну та менш дратівливу роботу: розставання з ним обійдеться дешевше, ніж зіпсована атмосфера в колективі.
До речі, якщо людина знаходить собі нові завдання або переходить на іншу посаду в межах компанії, – виграють обидві сторони. Наймач економить ресурси на пошук і адаптацію нового співробітника, а сам працівник швидше вникає в обов'язки, оскільки вже добре знає компанію і знайомий з багатьма процесами.
https://khmelnitsky.hh.ua/


За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад