Молодий співробітник: правила привабливості для роботодавця

Перший плюс - це невгамовний ентузіазм. Навіть рутинна робота сприймається як щось нове, звідси - відповідний настрій у молодого співробітника. По-друге, молодий фахівець буде згодний працювати за менші гроші й виконувати при цьому більший обсяг роботи.

Безумовно, якщо він виявиться здібним співробітником, згодом його зарплата й функціональні обов'язки будуть переглянуті. Коли настане цей момент, вирішує кожен по-своєму. Але все-таки є деякі канони - після випробного терміну в три місяці зазвичай пропонується мінімальна зарплата й соцпакет. Після року роботи співробітник здобуває базовий досвід, і компанія вже має уявлення про його здібності. Отут і настає момент, коли вчорашній новачок може почати потихеньку висувати свої вимоги або просто піти до конкурентів. Так що до цього часу варто визначитися, наскільки він важливий, і як будувати його подальшу кар'єру в компанії.

Що стосується першої співбесіди, то при прийнятті на роботу претендент повинен просто-таки випромінювати бажання працювати. Крім того, керівництво задає низку запитань, за відповідями на які робить висновки про його потенціал. А от як надалі працівник зможе його реалізувати - здатний відповісти тільки час.

Усім молодим співробітникам насамперед призначають випробний термін. Тільки так можна визначити підходить людина чи ні. Буває так, що на співбесіді претендент поводиться невимушено, дає грамотні відповіді, а на ділі проявляє себе з гіршого боку. Трапляється й навпаки - людина соромлива, але працює професійно і якісно. Тому молодим потрібно дати шанс показати себе. Також важливо, щоб працівники були відповідальними й серйозно ставилися до своїх обов'язків.

У першу чергу, начальник звертає увагу на бажання людини працювати й розвиватися. Дивиться, наскільки вона енергійна і активна. Претендент повинен "горіти", бути позитивно налаштованим. Заохочують логічне мислення й націленість на результат. При першому контакті з людиною впадає в око рівень її комунікабельності, відкритість, уміння триматися. Завжди приємно, коли в шукача грамотна мова й поставлений голос.

Молодий фахівець без досвіду повинен бути, насамперед, відповідальним і цілеспрямованим. Від нього повинне виходити величезне бажання рости професійно. Йому необхідно розбудовувати в собі такі якості, як комунікабельність, упевненість, наполегливість. Бажано, щоб молодий працівник розвивався як особистість, був духовно багатим і гнучким. Також важливо дотримуватися субординації на роботі, поважати своїх колег і вміти спілкуватися із клієнтами.

Головне для начальника - бачити, що людина дійсно прагне працювати та навчатися чомусь новому. Молодий фахівець повинен бути не ледачим, відповідальним за результат, уміти працювати в команді. Тільки тоді він зможе просунутися нагору кар'єрними сходами самостійно. При прийнятті на роботу, відштовхує необґрунтоване хихикання замість відповідей на запитання й надто емоційна жестикуляція. Це вказує на те, що людина не впевнена в собі або несерйозно ставиться до розмови. А значить, вона не підходить для роботи.

Джерело: http://www.man.kg/

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад