Зазирнути всередину: визначаємо співробітників, яких варто заохочувати
Часто кращі співробітники зовсім поряд, але виявити їх не так вже й просто. Просування кар’єрними сходами всередині компанії має велике значення як для вас, так і для всіх співробітників.
Ваші співробітники, особливо ті, які працюють тривалий час у компанії, дуже важливі, адже вони зсередини знають суть діяльності компанії й працюють заради її розвитку. Щоб зберігалася їхня продуктивність і бажання працювати на користь компанії, час від часу варто робити хоч би невеликі заохочення.
Business.com пропонує 5 характеристик співробітників, які поза сумнівом заслуговують на заохочення.
1. Вони не бояться відповідальності
Помітити співробітників, які заслуговують на заохочення,за бажання, не так і важко. Це ті люди, які не бояться відповідальності, які добровільно погоджуються очолювати проекти. Ви помітите їх серед співробітників, які беззастережно виконують усе, що їм доручають. У них украй рідко з'являються якісь відмовки.
Як пише Августін Ейвері, не треба просити співробітників жертвувати обідом чи працювати понаднормово заради певного проекту, адже вони і без того повністю присвячують себе роботі.
Ви повинні звернути увагу на співробітників, які ставляться до роботи, як до спільної справи, до якої вони безпосередньо причетні. Істинна ознака готовності до просування кар’єрними сходами співробітника – відсутність страху перед відповідальністю за усю команду.
2. Вони не бояться приймати рішення
Лідери не повинні боятися приймати рішення.
Ви добре про це знаєте і необхідно цінувати такі якості у співробітниках. Вони не мають боятися підійти до вас із проблемою, щоб попросити допомоги у прийнятті рішення.
Хороші співробітники не бояться озвучувати проблеми. Це показник того, що вони готові їх обговорювати і шукати рішення. Щоб прийняти правильне рішення, необхідно усе добре обдумати.
Варто звертати увагу на членів команди, які пропонують варіанти для вирішення проблем. Це не завжди ідеальні припущення, але це показує, що їм не байдуже все, що відбувається.
3. Вони шанують колег
Зверніть увагу, що це не люди, які щосили показують свою любов до колег, це ті, хто шанує своїх співробітників. І вони з повагою ставляться до цієї людини. Але варто пам'ятати, що існує різниця між улюбленцями і людьми, яких шанують.
Це дуже важливий момент, якщо ви вирішили підвищити співробітника на посаді.
Світ все більше переходить від конкуренції та суперництва до командної роботи, коли колеги поважають один одного і спільними зусиллями працюють на користь компанії. Якщо людина користується пошаною, то інші прислухатимуться до її думки.
4. Вони підтримують інших
Хороші співробітники завжди радіють успіхам інших. Вони підтримують колег, а це добре загалом для колективу.
Хороший працівник завжди буде корисним для інших. Він допоможе знайти людей, які добре справляються з певними завданнями.
5. Вони стресостійкі
Стрес є невід'ємною частиною нинішнього бізнес-середовища. Якщо ви шукаєте кандидата на керівну посаду, зверніть увагу на його стресостійкість, адже йому неодноразово доведеться зіштовхуватися з різними складнощами.
Дослідження Інституту психології Копенгагенського університету в Данії показали, що керівники вважають стресостійкість важливим чинником при призначенні людини на посаду. Вимоги до менеджерів щодо їхніх здібностей справлятися з конфліктними ситуаціями значно вищі, ніж до інших співробітників.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору Назад
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
14138
11516
135
26
150
25
135
9
153
14
161
13
142
26
159
11
150
35
128
1
143
20
155
25
142
12
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Чернівцях та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26583 грн.
Jobs.cv.ua
- 8209 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...