Українські студенти назвали кращих роботодавців

Крім того, респонденти відзначили особистісний та професійний ріст, рівень заробітної плати, можливості отримання міжнародного досвіду та імідж компанії на ринку серед факторів, які значно впливають на вибір ними роботодавця. До того ж майже 80% студентів розглядають офіційне оформлення трудових відносин як важливий критерій вибору потенційного місця роботи.
"Зараз питання управління брендом роботодавця мають ключове значення для компаній, що прагнуть до сталого розвитку, адже для випускників та молодих спеціалістів бренд є одним з основних факторів привабливості", говорить Ольга Горбановська, партнер, керівник практики Human Capital компанії EY, яка займається наданням послуг, пов'язаних з управлінням персоналом і брендом роботодавця.
Учасниками дослідження "Найкращий роботодавець на думку студентів" стали більше 1000 студентів з понад 200 вищих навчальних закладів України. У процесі дослідження були визначені кращі роботодавці України за підсумками 2013 р. шляхом складання загальних і галузевих рейтингів, а також проведено детальний аналіз факторів їхньої привабливості, джерел інформації та інших аспектів впливу на бренд роботодавця, таких як тенденції трудової міграції, основні труднощі в пошуках роботи і причини зміни місця роботи студентами.
Кращі роботодавці
Згідно методології дослідження, спочатку учасники самостійно називали до трьох компаній, в яких вони хотіли б працювати, в порядку їх привабливості, при цьому ніяких варіантів їм запропоновано не було. Після висловлення своєї незалежної думки респонденти могли вибрати будь-яку компанію з галузевих списків у відповідності зі своїми вподобаннями.
"Досить часто незалежний вибір респондентів істотно відрізняється від вибору з переліку запропонованих компаній, що демонструє вплив бренду на привабливість роботодавця для потенційних кандидатів", - говорить Ольга Горбановська.
Студенти самостійно назвали майже п'ятсот компаній, в яких вони хотіли б працювати. Цікаво, що компанії-представники галузі виробництва і розповсюдження споживчих товарів і сектора інформаційних технологій значно частіше згадувалися студентами в якості кращих роботодавців в 2013 році. Більшість компаній, що увійшли до Топ-20 роботодавців України, є міжнародними компаніями з відомими брендами.
За результатами дослідження найбільш привабливими брендами роботодавця для студентів виявилися (в алфавітному порядку): "Майкрософт", "Нестле", "Проктер енд Гембл", "Філіп Морріс", а також аудиторсько-консалтингові компанії "Великої четвірки".
Джерела інформації
Інтернет-ресурси є найбільш популярним джерелом інформації про роботодавців серед студентів і молодих фахівців. З них найчастіше використовуються портали з працевлаштування - їх згадали більше 80% респондентів. Крім того, дуже важливим онлайн-джерелом інформації є корпоративні сайти - майже 65% респондентів відвідують їх з метою пошуку інформації про роботодавців і можливості працевлаштування.
Інші цікаві аспекти
Більше половини опитаних студентів вказали, що готові до переїзду в межах України з метою працевлаштування. При цьому майже вісім з десяти студентів готові до переїзду за кордон, більше половини з яких - протягом найближчих трьох років.
Також в рамках дослідження студенти могли вказати основні труднощі, які виникали у них при пошуку роботи. Тільки 21% респондентів вказали на відсутність труднощів у процесі працевлаштування, в той час, як майже половина студентів вважає основною перешкодою до набуття роботи незрозумілий процес відбору кандидатів на вакансію.
Більшість студентів також зазначили, що готові змінити роботодавця, якщо їм запропонують більш вигідні умови. Так, майже половина респондентів з числа студентів, які звільнилися з попереднього місця роботи, зробили це через незадовільні умови оплати праці.

www.delo.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад