Реалізацією соціальних програм займається кожна друга українська компанія

Реалізацією соціальних програм різного ступеня масштабності займається близько 50% українських компаній. Найчастіше їхня увага зосереджена на благодійництві та соціальному захисті співробітників. Такі дані були отримані під час опитування Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна.
Тільки половина українських компаній крім своєї основної діяльності займається також і реалізацією соціальних програм. Найчастіше йдеться про благодійність - допомогу соціально незахищеним верствам населення та медичним закладам. Також досить часто роботодавці стурбовані соціальним захистом власних співробітників, рідше - проектами, спрямованими на розвиток соціальної інфраструктури. А ось екологічні програми поки менш популярні.
Чим більше компанія, тим вище у неї рівень відповідальності і перед співробітниками, і перед суспільством. Серед невеликих компаній відсоток тих, у кого є соціальні проекти, дещо більше третини (34%), у випадку з компаніями середнього розміру це вже більше половини роботодавців (55%), а серед компаній, де працює більше 200 осіб, цей показник вже 62 %.
Закономірно також, що малий і середній бізнес більше тяжіють до благодійності, в той час як великі компанії більше часу приділяють системним проектам розвитку соціальної інфраструктури та поліпшення екологічної ситуації.
Програми соціальної відповідальності в більшості компаній носять дещо спонтанний характер, до системного підходу в цьому питанні українському бізнесу ще далеко. Менше половини роботодавців (42%) мають чітку стратегію реалізації соціальних програм, ще стільки ж (43%) регулярно реалізують корисні для суспільства ініціативи, але без особливого стратегічного планування та довгострокових завдань. А для 16% соціальні програми - це лише разові нерегулярні проекти. Чим більше компанія, тим частіше у неї є чітка стратегія корпоративної соціальної відповідальності (КСВ). Серед великих компаній тих, хто системно підходить до питання, - 66%, в той час як серед невеликих і середніх компаній цей показник 30-40%.
У майже половині випадків витрати на соціальні проекти оплачує компанія сама (47%). Ще чверть компаній орієнтована на посильну допомогу співробітників (найчастіше такий формат у благодійних проектів), 17% компаній реалізують соціальні проекти залучаючи "третю сторону" (благодійні організації, держ. органи тощо). А ось десята частина компаній знають - бути корисним можна і без грошей, виключно за допомогою волонтерської діяльності або, наприклад, інформаційної підтримки.
Як вже згадувалося вище, тільки половина компаній застосовують системний підхід до КСВ, можливо, лише третина компаній також системно підходить до реалізації кожного конкретного проекту - проявляє ініціативу, планує, контролює реалізацію та ефективність. Інші ж за запитом надають цільову або грошову допомогу, здійснюють волонтерські проекти.
Дані були отримані в результаті опитування зареєстрованих користувачів сайту hh.ua, проведеного у вересні 2013 року. В опитуванні брали участь 830 респондентів з різних регіонів України.

ubr.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад