Таємні прийоми магазинів або чому покупці безнадійні в математиці

Припустимо кава коштує $2 за 200 мл ($1 за 100 мл). При першій акції ви отримуєте 266 мл за $2, тобто платите $0,75 за 100 мл. У другій акції ви отримуєте 200 мл за $1,34, тобто платите $0,67 за 100 мл. Друга акція виходить вигідніше!
АЛЕ! Покупцеві набагато приємніше отримати щось додатково за ту ж ціну, ніж отримати знижку.

1. Наше сприйняття залежить від ціни, яку ми побачили першою
Ви зайшли в магазин і побачили дизайнерську сумку за $1000. «Штука баксів за якийсь мішок?». Ви будете неймовірно обурені. Пройшовши далі, ви бачите відмінний годинник за $300. Це дорого! Годинник може коштувати дешевше! Але вам здається, що це цілком нормальна ціна, тому що ви порівнюєте її з першою побаченою вами.

2. Ми боїмося крайнощів
Було проведено таке дослідження: на стійку в магазині виставили 2 види пива. «Преміум» за $2,5 і пиво, помічене ярликом «Вигідна покупка», за $1,8. Близько 80% покупців вибрали дорожче пиво. Потім поставили ще один вид пива з цінником:« Супервигідна купівля» за ціною $1,6. Тепер 80% покупців вибрали пиво за $1,8, а інші – за $2,5. Ніхто не узяв найдешевше пиво.

3. Ми любимо історії
Поставте в магазині поряд з хлібопічкою за $279 хлібопічку за $429. Параметри їх повинні відрізнятися дуже несуттєво. Продажі дешевшої хлібопічки серйозно зростуть, хоча дорогу навряд чи хтось купить (хіба що пара осіб). Це відбувається тому, що ми не відчуваємо реальної цінності речей, а так здається, що ми купуємо дуже дешево. А потім можна казати: «Уявляєш, купив хлібопічку всього за $279! А там стояла майже така сама, але за $429! І який дурень її купить?!». Хороша історія.

4. Ми робимо те, що нам підказують
У школі був проведений експеримент. Фрукти і салати були виставлені на стійку, яка підсвічувалася, як цукерки або інші солодощі, і цей прийом змусив дітей їсти більше салату і фруктів. Він діє і стосовно дорослих.

5. Ми здійснюємо необдумані вчинки під впливом алкоголю, втоми та інших чинників
Коли людина випиває, втомлюється або перебуває в стані стресу, це сильно спрощує внутрішні запитання, якими супроводжується процес купівлі. Це можна порівняти зі знайомствами у барі.

6. Магія цифри 9
Ми усі знаємо цю фішку: усього за $1,99. Це те ж саме, що й $2! Ми розуміємо це, але магія цифри 9 продовжує діяти, і ми беремо не дуже-то й потрібну річ тільки тому, що вона вабить нас знижкою. Будьте непідкупними! Не кажіть самому собі – ця річ коштує трохи дорожче за долар! Пам'ятайте, вона коштує усі два!

pikabu.ru

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад