Навчання. Робота. Кар'єра

Навчання. Робота. Кар'єра

Чи хочете ви одержати ступінь MBA або закінчити курси іноземної мови, - це завжди, у першу чергу, урок керування часом і встановлення пріоритетів.
Незважаючи на те, що сьогодні дуже розвинені дистанційні або вечірні форми навчання, які дають змогу вчитися й працювати одночасно, уміння розподіляти свої сили й час приходить далеко не відразу.
Експерти WSJ.com пропонують кілька ефективних правил, які зведуть до мінімуму стрес, що супроводжує спроби ввести навчальний процес у сформований розпорядок дня.
Пам’ятайте про мету - постарайтеся не забувати, заради чого ви піддаєте себе й своїх близьких додатковим труднощам і обмеженням. Періодично звіряйте курс, що пройшли з обраною метою й корегуйте його в міру можливості.
Виберіть стратегію навчання – пройти невеликий курс, щоб оцінити правильність вибору й не витрачати відразу багато часу й грошей; пошукати альтернативу в самоосвіті або обмежитися декількома короткостроковими семінарами. Варто бути готовим до того, що ви знову відчуєте себе учнем, а не впевненим у собі професіоналом.
Плануйте своє життя - використовуйте навички організації часу на робочому місці. Пам’ятайте про те, що ви будете змушені готуватися до занять і в план слід додатково внести час для навчання. Плани, навіть якщо вам не завжди вдасться їх здійснити, додадуть вам упевненості й зменшать рівень стресу.
Заручіться підтримкою друзів і близьких – ви повинні бути готові до того, що періодично будете відчувати роздратування з приводу ваших занять з боку близьких і друзів.. Дуже важливо обговорити з близькими людьми, розповісти, як зміниться ваше життя, пояснити, навіщо це потрібно й наскільки важливі для вас намічені цілі. Знайомте їх зі своїми короткостроковими й довгостроковими планами. На жаль, тому, хто вирішив вчитися, доводиться регулярно згадувати слово «жертва».
Не забувайте про роботу – найчастіше навчання негативно впливає на вашу основну роботу. Не потрібно тримати навчальні підручники на видноті, особливо на робочому столі. Не займайтеся на робочому місці навіть в обідню перерву, намагайтеся знайти для занять у цей час інше місце. З одного боку, вас можуть відволікати розмови колег, а з іншого боку - ваше навчання на робочому місці може стати причиною невдоволення керівника, стурбованого вашою мотивацією, баченням кар'єри або існуючим відношенням до роботи.
Обговорювати з начальником ваші плани щодо навчання потрібно тільки в тому випадку, якщо він схильний заохочувати подібні прагнення підлеглих або якщо вам необхідно коригувати робочий графік.


За матеріалами WSJ.com

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад