Хочете здобути освіту за рахунок свого роботодавця?

Вчитися за рахунок фірми - мрія кар'єристів. Халява є такою солодкою, що люди погоджуються вивчати безкоштовно навіть те, що їм не дуже потрібно. Тому деякі далекоглядні компанії пропонують співробітникам внести символічну частину оплати - хоча б 3-5% від вартості навчання, для того щоб бажаючі знань вибирали лише те, що потім буде використане з користю. Але взагалі-то рідкісний власник компанії погодиться негайно підписати рахунок в бухгалтерію. У той момент, коли начальника сумнівається, підлеглому варто було б скористатися вагомим аргументом.

Попереджаємо: є роботодавці, які ніколи та не за яких обставин не заплатять за тренінги та навчання персоналу, тому що вони вважають працівників одноразовими батарейками бізнес-процесу. Їхнє кредо: "Знаходиш підходящий елемент - вичавлюєш всі соки, а потім оновлюєш штат". Крім того, є працівники, на навчання яких навіть дуже ліберальний директор не дасть зайвої гривні. Вони безглузді і їх тримають тільки тому, що ніколи знайти заміну.

Однак у більшості випадків підлеглий все-таки може одержати дотацію у прогресивно налаштованого директора.

1. Коли працівник енергійний, умілий, відкрито заявляє про кар'єрні амбіції, але не проявляє ознак того, що збирається працювати в компанії все життя. Його керівник починає побоюватися, що конкуренти переманять такого перспективного професіонала, і шукає спосіб прив'язати його до фірми. Коли працівник сам пропонує план довгострокових відносин - два-три роки він вчиться за рахунок фірми, а потім мінімум стільки ж працює на благодійника. Заради гарантованого збереження потрібної людини директор піде на витрати.

МОРАЛЬ: будьте старанним і незамінним. Працюйте так, щоб керівник відчував страх при думці про розлучення та був готовий платити за відданість, тобто прагнув прив'язати вас до себе ціною оплати навчання.

2. Зворотний випадок - відданий, але некваліфікований суб'єкт. Коли директор збирається відкривати новий напрямок, йому потрібна "ланка", для того щоб пов'язати стару справу з новою, - перевірена людина, яка володіє додатковою кваліфікацією та добре обізнана у колишніх справах фірми. Знайти таку практично неможливо. Однак її можна "створити", тобто надати доступ до свіжих знань комусь зі своїх працівників. У цьому випадку директор буде інвестувати в розвиток фірми, особливо якщо ви обіцяєте після навчання передати знання іншим.

МОРАЛЬ: зарекомендуйте себе в якості "надійного кадру". Будьте в курсі новацій у компанії та пропонуйте участь у вигідних для фірми проектах, і керівник буде готовий оплатити підвищення кваліфікації. Відданих людей цінують, тому готові допомагати їм підвищувати кваліфікацію.

3. Директор не збирається нічого відкривати та розширювати, однак, як кожен керівник, він мріє мати в штаті професійних працівників. Обіцяйте йому переманити у фірму всіх своїх нових однокурсників і писати у вільний час курсові роботи, що аналізують роботу рідної організації. Директор підрахує витрати на пошук досвідчених фахівців з інших компаній і витрати на ваше навчання. Звичайно такі розрахунки закінчуються на користь свого перевіреного працівника. Обіцяйте підписати контракт, що припускає вірність протягом мінімум декількох років.

МОРАЛЬ: вкажіть на явні вигоди, у першу чергу - матеріальну віддачу для фірми в результаті вашої освіти, і надайте гарантії.

Джерело: http://advesti.ru/

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад