Які співробітники не приносять користі?

Є в організації певні співробітники, які не приносять користі - шкоди особливої від них немає, але й користі жодної, і основна складність взаємодії з такими людьми - їх дуже важко розпізнати серед корисних співробітників.

Ці люди:

- Увесь час зображують видимість діяльності: метушаться, здійснюють багато зайвих рухів і переміщень, або ж сидять з глибокодумним поглядом біля комп'ютера, відкривши велику кількість незрозумілих віконець і вкладок в Інтернеті, часом навіть залишаються в офісі поза робочим графіком. Вони легко «засипають» колег і керівника питаннями начебто б по темі, довго та багатослівно висловлюються на нарадах, пропонують масу ініціатив щодо поліпшення роботи (найчастіше порожніх), і насправді не приносять користі.

- Дублюють функції, які вже хтось виконує: працюють чиїмсь далеко не першим помічником, беруть на себе «додатковий» (уже розподілений між іншими посадами) функціонал, є проміжною ланкою «на стиках» між двома й без того повноцінними ланками.

- Багато розмовляють, працюючи тим самим «сарафанним радіо», і передаючи з вуст у вуста вже й так відому всім інформацію (до того ж нерідко цим самої провокуючи її перекручування та появу пліток), причому роблять це часом настільки віртуозно, що стають звичним (і начебто б навіть корисним) атрибутом відділу або компанії.

- Майже завжди (на відміну від шкідливих співробітників) доброзичливі, навіть послужливі: допомагають колегам у дріб'язках, у зв'язку з чим користуються лояльністю колективу (не роблячи при цьому нічого реально корисного для компанії), охоче беруться за непрофільні функції (підготовка сценарію капусника, вибір кольору офісних меблів, перепланування кабінету системного адміністратора та ін.).


Джерело: http://www.hr-portal.ru/.

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад