4 простих способи подружитися з колегами на новій роботі
Перехід на нову роботу — завжди стрес. Кілька порад, як звикнути до нового колективу й налагодити відносини з колегами.
Зазвичай від нової роботи чекаєш не тільки гідної та вчасної зарплати, цікавих проектів, а й приємної атмосфери в колективі. І всі ми однаково хвилюємося про те, чи вдасться налагодити стосунки з майбутніми колегами. Адже від цього залежить не тільки те, чи буде з ким пообідати й обговорити новий фільм, але й результат робочого процесу.
Чотири прості, але дієві способи влитися до вже згуртованої команди.
Знайдіть ментора
Серед більш досвідчених колег знайдіть наставника, який на перших порах допоможе справлятися з деякими обов’язками. Такий ментор — швидше гід, ніж учитель; він зможе підказати, як краще вчинити і яку стратегію обрати, але не буде навчати вас новим функціям й придумувати рішення за вас.
Скористайтеся його знаннями та досвідом по максимуму, але натомість запропонуйте свої навички та вміння, які ви винесли з попередньої позиції або компанії.
Також ментор допоможе вам краще зрозуміти цінності компанії та її місію, а як наслідок — швидше інтегруватися в новий колектив.
Не залишайтеся осторонь і будуйте стосунки
Залученість — прекрасний спосіб прихилити до себе колег, показавши їм, що ви командний гравець. Беріть участь в неробочих заходах компанії, вони допоможуть краще пізнати колег й познайомитися з ключовими фігурами в компанії, поспілкуватись з ними за межами офісу. Уже в перший тиждень на новій роботі ви зрозумієте, з ким із колег ви будете працювати найбільш щільно.
Спробуйте познайомитися ближче: питайте про захоплення, книги, попередній досвід роботи — більшості з нас подобається розповідати про себе.
Можливо ви знайдете точки перетину, спільні інтереси, спільних знайомих і колишніх колег. Будьте відкриті самі, це справить на колег приємне враження і, можливо, вони самі будуть знайомитися.
Сприймайте зміни з радістю
На новому місці дуже просто почати проводити паралелі з попереднім (і тому більш звичним) місцем роботи. Не критикуйте порядки в новій компанії, які здаються вам незвичними або дивними. Замість зауважень пропонуйте конструктивні рішення там, де бачите те, що можна зробити кращим.
Докладіть максимум зусиль для того, щоб пристосуватися до прийнятих в новій компанії підходам до вирішення питань, не чекайте, що нові колеги підлаштуються під вас.
Це стосується і невеликих речей, таких, як наприклад, бронювання переговорних кімнат, так і більш масштабних процесів в компанії — бюджетування, планування, стратегії та інших аспектів такого рівня.
Будьте корисні
У кожної команди можуть бути свої сильні та слабкі сторони. Приділіть час тому, щоб подумати, що ви можете привнести в команду. Здатність продемонструвати, що ви можете приносити користь, додасть очок в вашу користь. Тому, ознайомившись із вашими обов’язками, вирішіть, як краще застосувати ваші сильні сторони на благо нової команди.
Ну і не варто забувати, що найкращий спосіб завоювати прихильність своїх колег — просто добре виконувати свої обов’язки.
Бажаємо вам легко та комфортно влитися в новий колектив, адже це гарна нагода познайомитися з новими людьми й отримати нові навички та знання.
https://www.work.ua/articles/work-in-team/1796/
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
14138
11516
135
26
150
25
135
9
153
14
161
13
142
26
159
11
150
35
128
1
143
20
155
25
142
12
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Чернівцях та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26643 грн.
Jobs.cv.ua
- 8209 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...