Висококласні топ-менеджери - дефіцит в українських компаніях

Так, у компанії «Datagroup» уже кілька років не можуть знайти відповідного претендента на вакантну позицію директора з маркетингу.
«І не тому, що я - поганий керівник з великими запитами, а тільки тому, що маркетолог - двигун бізнесу», - каже генеральний директор компанії Олександр Данченко.
На цю значиму посаду, нарікає топ-менеджер, він поки не знайшов кандидата, який би замість сліпого копіювання іноземних маркетингових технологій та освоєння бюджету взяв на себе відповідальність за реальні показники роботи підприємства, його прибуток і позиції на ринку.
Рекрутери констатують, що з подібними проблемами українські компанії стикаються все частіше. «Попит на кваліфікованих топ-менеджерів сьогодні як ніколи високий», - наголошує керуючий партнер компанії «Alex Polin International» Олександр Полянчук, який спеціалізується на пошуку керівників вищої та середньої ланки.
За даними консалтингової компанії «Hay Group», у 2012 році топ-менеджери вирвались у лідери ринку за темпами зростання зарплат - їхні заробітки піднялися майже на 7%. У цей час платня фахівців середньої і нижчої ланки - не збільшилася, або збільшилася менше.
У тому числі з цієї причини зарплати керівників в Україні сьогодні перевищують заробітки молодших спеціалістів майже у десять разів, що набагато більше, ніж у Словаччині (5,7), Чехії (5,9), Угорщині (6,3), Латвії (4 , 7), Німеччині (2,8), Австрії (3,1) і навіть Росії (8,8) і Казахстані (6,6).
Крім того, дефіцит топ-менеджерів також диктує українському ринку необхідність в освоєнні все нових інструментів їх завоювання, крім звичних зарплати і соціального пакета, - від короткострокових і довгострокових бонусів до надання частки в бізнесі або опціонів на купівлю акцій підприємства.
За даними «Hay Group», вже чверть компаній пропонують такі види довгострокової мотивації.

volynnews.com

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад